Om föreningen

Föreningen omfattar de tre kvarteren Höstacken (radhus), Lien (parhus) och Självbindaren (kedjehus). Varje fastighetsägare är medlem i Liegatans Samfällighetsförening (Liegatans Samf).

Vi har nära till förskola, fritidsverksamhet, skola och affärer. Intill området finns ett motionsspår på 2,5 km. Den närmaste livsmedelsbutiken är ICA Sjöhagen. Det finns också en mindre närbutik vid Hammarby Centrum och till LIDL på Bäckby är det lätt att nå med både cykel och bil. Ytterligare några minuter längre bort finns hela Erikslunds köpcentrum.

Adress: Liegatan 39
Postadress: 724 67 Västerås
Org.nr.: 716455-1124
Bankgiro: 5123-2809

På den här sidan hittar du information som du har nytta av som boende i föreningen. Är det något du inte hittar går det bra att kontakta föreningen via Kontakt i menyn.